John Tefke fylder 60 år

24. juli 2024 kl. 17:01

Onsdag den 24/7 runder John Tefke 60 år.

En nærmere præsentation er nærmest overflødig for John er kendt af alle nuværende og tidligere medlemmer. Gennem de seneste mere end 50 år har John har brugt en stor del af sin fritid på Lundtofte Boldklub - som spiller, træner, frivillig hjælper, dommer, bestyrelsesformand og senest bestyrelsesmedlem. John har gennem årene arrangeret utrolig mange aktiviteter - fastelavn, julehygge, ture til ind- og udland mm. og altid med den ene formål at skabe gode og positive oplevelser for klubbens medlemmer.

I de seneste mere end 15 år er John kommet på fornavn med alle klubbens nye medlemmer, når han hvert forår starter den nye årgang op, og fra starten præger både børn og forældre med sin engagerede og legende tilgang til fodboldspillet. I dagens Lundtofte Boldklub står John som den skarpeste og tydeligste kulturbærer for vores klub og er om nogen garant for, at klubbens værdier og traditioner bevares.

Vi ønsker alle John et stort tillykke med den runde dag og håber, at Lundtofte Boldklub fortsat vil få glæde og gavn af Johns store energi og passion for fodbold.